Tisdag

2010-05-25, 07:49:42 / Kategori: Allmänt
Hallå!

Tisdag idag då. Det som står på mitt schema är jobb! Inne på sista veckan nu, vilket känns sorgligt. Kommer inte klara av att säga hejdå till barnen, utan får nog bara gå som vanligt. Annars kommer jag gråta. På ett annat sätt känns det skönt. Ledig i 4 veckor och sedan väntar ett nytt jobb. Ett helt nytt jobb ett tag innan jag börjar plugga. Jag tror det behövs. Så idag åker jag dit och skriver kontrakt.

Hoppas ni får en fin dag, trots gråvädret (Som vi har här i Stockholm iaf.)



JOHANNA ARREMAN

Hej :) Jag har fått min lön nu och kan köpa klänningen, men jag har inget internet just nu för det försvann med åskan men det ska ordna sig snart hoppas jag. Mitt nummer är iallafall 0707563980, du kan ju smsa så kan vi bestämma hur vi ska göra :)



2010-05-25, 19:20:18 URL: http://johannaarreman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: