This isn't good bye

2010-06-01, 19:34:00 / Kategori: Allmänt
Idag var jag på mitt jobb och sa hej då till alla, fick fin present och jättefina teckningar av barnen. Det blev väldigt sorgset. Jag vill inte säga hej då till dessa fina ungar. Dom betyder mycket för mig. Vi får se hur det blir i höst, jag kanske hinner jobba där ett tag innan jag (förhoppningsvis!) börjar plugga.

I övrigt händer inte så mycket. Jag har en sådan jobbig hosta att jag sover dåligt om nätterna och är där med väldigt trött om dagarna. I morgon är det vårruset som gäller och det ser ut att bli väldigt fint väder! Det kanske slutar med att jag blir tvungen att gå hela loppet, så vida inte hostan ger med sig. Men pick-nicken efteråt är så mysig!

Hoppas ni har en bra sommarkväll. Solen skinter åtmistone här i Stockholm!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: