Friday!

2010-05-14, 14:08:04 / Kategori: Allmänt
Fredag! Det är väl först idag jag är helt och hållet frisk, smittfri och på topp! Hua, låt mig aldrig bli magsjuk igen... Jag ska strax iväg och kika runt i affärer samt ta en fika/sen lunch. Efteråt bär det av till Sundbyberg och my love. Myskväll för hela slanten! Vi ska se andra filmen i serien med "Män som hatar kvinnor". Vilken är nr 2? Flickan som lekte med elden va? Lustigt, vi har alla 3 här hemma, men har endast sett den första och det var för en vecka sedan. Hehe.

Vad händer för er del ikväll? Jag ser så mycket fram emot en lugn fredagskväll. Förra helgen körde slut på mig fullständigt. Okej, maginfluensan hade nog sin del i det hela också. Men puss då, ha en fin kväll.


JOHANNA ARREMAN

Åh har du :O Varför vill du sälja den? :) Om du ska sälja den så är jag intresserad av den, beroende på anledningen du säljer den haha, vissa säger att den inte sitter så bra osv.



2010-05-14, 22:29:34 URL: http://johannaarreman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: