Det stormar hos Bella & Tyra..?

2010-05-13, 23:14:34 / Kategori: Allmänt

Sitter med spänning och väntar på att kvällens klipp från "Bella&Tyra Show" ska komma upp på hemsidan, men inser att jag nog lika bra kan gå och lägga mig och kika på det imorgon istället. Jag glömde totalt bort att kolla på det kl 21 idag, men har hört att det var.. intressant. Kissie var gäst och ärligt talat.. Jag tycker hon börjar likna ett riktigt psykfall. Jag tror hon försöker leva sig in i sin roll så mycket att hon snart tappar sig själv helt och hållet. Tragiskt, på riktigt liksom. Rädslan och osäkerheten lyser igenom, vi med lite vett i skallen ser det så tydligt. Kollade ni? :)

Nu, sovdags. Hörs imorgon. Malin den fina tjejen sitter och gör nån tjusig design till mig.



JOHANNA ARREMAN

jag såg lite av klippet och det finns inga ord för hur osäker den där tjejen är. det första hon gör är att hon sätter sig i stolen och SNURRAR på den fram och tillbaka och vickar på foten hela tiden, ett tydligt tecken på att hon inte trivs med situationen :) håller med dig, kvinnan behöver hjälp :O



2010-05-14, 19:33:08 URL: http://johannaarreman.blogg.se/

linda

det var seriöst smärtsamt att titta på. jag tror inte för en sekund på att alexandra är varken snällare eller smartare än kissie. jag ville mest lappa till henne.. haha. puss!



2010-05-14, 19:50:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: